تاریخچه و اصول رامند

4.5/5 - (26 امتیاز)

تاریخچه و اصول رامند

 

«رامند»، زاده‌ی یک ایده‌ی کاسبکارانه و یا حتی تجاری در یک بنگاه تجاری نبود!
ایده‌ی خلق دفتر کوچکی در سال ۷۹ که پرسون نام گرفت در یک نیمه شب سرد و پربارش زمستانی در ارتفاعات البرز شکل گرفت… سرما به جانمان حمله ور بود، باد یخ و کولاک برف نفس را برگشت می‌داد، پاها و دست‌ها و صورتمان می‌رفت که با طبیعت همسان شود، خیسی لباس‌ها پوست را زجر می‌داد… گفتیم دیگر بس است و ما باید چاره کنیم.
دورانی بود که لوازم و تجهیزات کوهنوردی کمیاب و در دسترس همه نبود، از آن مهم‌تر دانش و ضرورت بکارگیری تجهیزات مدرن به معنی امروزی‌اش حداقل می‌توان گفت وجود نداشت!
باید نسبتاً قدیمی باشی که این دفتر کوچک را بشناسی. در کنار تلاش و زحمات بسیاری از عزیزان عرصه‌ی این فعالیت، سهم پرسون کوچک ما در پیشبرد و تعالی دانش کوهنوردی به واسطه‌ی تحولی که در معرفی مدرن‌ترین کالاهای کوهنوردی داشت، کم نبود.
معرفی برند هایی همچون Valandre, vaude, Asolo در سال ۱۳۷۹ (که خیلی زود این دفتر کوچک به یغما رفت) و معرفی برند های Montane, Rab, Rohner, Silva, Yeti, Terra Nova, Extremitise & Brunton در سال ۱۳۸۵ تحت نام «رامند»، از نظر ما افتخارآمیز و گامی مهم در کیفیت‌بخشی به فعالیت کوهنوردی کشور و در کنار آن امنیت بیشتری بود که به صعودهای عزیزان در این بیست سال تقدیم شد.

گام‌های رامند در دهه‌ی سوم فعالیت خود همچنان بر دانش، تجربه و آگاهی‌بخشی استوار خواهد بود.

اصول کاری رامند

 

اصول کاری رامند طی بیست سال ارائه‌ی کالای تولید روز و جدید و غیر پوسیده و غیر فاسد و کاملاً مطابق با آخرین تولیدات کمپانی‌های مشهور و باتعهد به مصرف‌کننده‌ی ایرانی بوده، درست مطابق همان کالایی که مصرف‌کننده‌ی اروپایی و امریکایی در حال مصرف آن است.  به همین جهت است که هنوز مشتریان رامند از بیست سال پیش تا هم اکنون اکثراً با رضایت عمیق و خاطره‌ای خوش از کالاهایی که از رامند خریده‌اند یاد می‌کنند. و ما به این ویژگی خود عمیقاً می‌بالیم و سرفرازیم.

گفتمان رامند در دنیای واژه‌های تجهیزات کوهنوردی

 

بر اساس خلاقیت، نوآوری، روان‌سازی، ساده‌پردازی و انتخاب همانند فارسیِ در حد امکان خوش آهنگ است.
رامند با توجه به قدمت و سابقه و تخصص خود در امر پوشاک کوهنوردی و کفش و کوله پشتی کوهنوردی، کاملا با ادبیات ابتکاری خود گفتمان کرده و از هیچ محاوره‌ی مرسوم در سطح بازار فیزیکی و یا مجازی استفاده نمی‌کند. نه در شکل، نه در درون‌مایه و نه در گفتگوی شفاهی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
لایه اول
لایه میانی
لایه بیرونی
لایه ایزوله
نماینده انحصاری برندهای تجهیزات کوهنوردی

رامند دفتری برای عرضه تجهیزات کوهنوردی است. تجهیزات رامند از برترین برندهای اروپایی تهیه گردیده و فروش آن‌ها با هماهنگی قبلی و تعیین وقت دقیق قبلی است. در حال حاضر رامند نماینده انحصاری برندهای زیر است:
اسکات سوئیس
دولومیت ایتالیا
لیزارد ایتالیا
باخ سوئیس

جهت هماهنگی خرید حضوری با شماره زیر تماس حاصل نموده و ضمن تعیین وقت دقیق قبلی از مشاوره قبل از خرید ما بهره‌مند شوید: