برگه:

کفش کوهنوردی دولومیت

 رامند نماینده انحصاری برند

دولومویت ایتالیا

چرا کفش کوهنوردی دولومیت؟ چرا رامند؟

انتخاب کفش کوهنوردی دولومیت (Dolomite) برای ایران و کوه های ایران (رشته کوه البرز، رشته کوه زاگرس و کوه‌های پراکنده‌ی مرکزی) یک انتخاب ریشه‌دار است.

ما با سابقه‌ی ۲۶ سال واردات تجهیزات کوهنوردی و پس از ارائه‌ی چندین برندمطرح کفش کوهنوردی در این ۲۶ سال، پس از تحلیل و ارزیابی فاکتورهای مؤثر به این نتیجه رسیدیم که کفش کوهنوردی دولومیت را وارد و عرضه کنیم.

سوابق ما از برندهایی که وارد یا عرضه کردیم (شامل: آسولو، لسپورتیوا، اسکارپا، بوریل، ترزتا و مایندل)، به همراه موضوعاتی که به گارانتی و پشتیبانی و قیمت مربوط است، همچنین گرایش جدید نسل پیش رو در نوع حضور در طبیعت و کوهستان، ما را بر این داشت که کفش کوهنوردی دولومیت را به صورت بسیار گسترده و جدی عرضه و به معرفی دقیق این برند ریشه دار و اصیل بپردازیم.

کفش دولومیت - کفش کوهنوردی دولومیت - رامند ramand.org

کفش کوهنوردی دولومیت در کنار پوشاک دولومیت می‌تواند انتخابی بسیار هوشمندانه و بصرفه و زیبا باشد. برند دولومیت در کفش‌های کوهنوردی و ترکینگ و هایکینگ و بکپکینگ و اپروچ و لایف استایل به گونه‌ای طراحی و ساخته شده که مصرف‌کننده بتواند سال‌ها از آن استفاده کند و کفش فرسایش چندانی نداشته باشد. استفاده‌ی بیشتر از چرم و مواد طبیعی مثل کائوچو چنان راحتی و تهویه و بدون بو است که مصرف کننده پس از مدتی عاشق کفش کوهنوردی دولومیت خواهد شد.
این کمپانی بزرگ با حجم بسیار عظیمی از تولیدات، همیشه حجم بسیار بسیار قابل‌توجهی از کفش‌های متنوع را در انبار دارد تا اینکه بتواند فروش های پر تعداد اروپا و آمریکا و شرق دور را پوشش دهد.

با توجه به ورود کفش های متفرقه و از رده خارج کفش‌های کوهنوردی به کشور، که نه نمایندگی مشخصی دارند و نه فروشندگان متعهدی، که تجربه نشان داده پاسخگوی هیچ کدام از مشکلات پیش آمده برای این کفش‌ها نبوده‌اند، وجود برند دولومیت ایتالیا تحت نمایندگی انحصاری دفتر رامند و پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری و گارانتی متعهدانه به محصولات دولومیت، بسیار جای خوشحالی دارد و مصرف‌کننده می‌تواند با خیال آسوده محصولات دفتر رامند را که شامل چندین برند سوییسی و ایتالیایی و انگلیسی است را مستقیماَ از رامند خریداری نماید و از گارانتی و پشتیبانی متعهدانه‌ی رامند بهره‌مند گردد.

دست به دست هم دهیم برای برچیده شدن بساط دلالان و عرضه‌ی کالای بی ریشه، حتی اگر برند باشد.

کفش کوهنوردی دولومیت

نمایندگی انحصاری برندهای اسکات، دولومیت، باخ، لیزارد و مونتین

4.7/5 - (61 امتیاز)
پخش ویدیو
پیمایش به بالا
لایه اول
لایه میانی
لایه بیرونی
لایه ایزوله
نماینده انحصاری برندهای تجهیزات کوهنوردی

رامند دفتری برای عرضه تجهیزات کوهنوردی است. تجهیزات رامند از برترین برندهای اروپایی تهیه گردیده و فروش آن‌ها با هماهنگی قبلی و تعیین وقت دقیق قبلی است. در حال حاضر رامند نماینده انحصاری برندهای زیر است:
اسکات سوئیس
دولومیت ایتالیا
لیزارد ایتالیا
باخ سوئیس

جهت هماهنگی خرید حضوری با شماره زیر تماس حاصل نموده و ضمن تعیین وقت دقیق قبلی از مشاوره قبل از خرید ما بهره‌مند شوید: